zaterdag 7 april 2018

Rustig weekje

Na het paasweekend waren er voor mij maar 3 forensdagjes, dinsdag - donderdag, vrijdag was ik roostervrij. Zoals altijd moet ik s'ochtends altijd even iets overwinnen, maar lig ik 1x in de fiets dan is alle twijfel tussen auto of fiets gelijk verdwenen. De muts met oorkleppen was niet meer nodig, helaas. dus die kan weer verwisseld worden met de onovertroffen Leger des Heilspet, waarvan ik er nu ca 6 heb, dankzij evenzo vele seizoenen collecteren.
Niet veel foto's en zeker weinig nieuwe, maar hoe dan ook, elke kilometer blijft de moeite waard, en de Vliet is zeker op zonnige dagen met winderig weer prachtig om te zien.
Leidschendam het sluisje bij de Damstraat naderend

Leidschendam het sluisje bij de Damstraat naderend

De Vliet genomen in NW richting, vlak ten zuiden van Voorschoten

richting Oost, de A4

bij Vlietpark, volkstuincomplex

nr 2 wordt ook nieuwsgierig

wie zullen we daar hebben?

interesse is al weer tanende

koppeltje eenden

wat ik zelf ook graag doe

even de fiets parkeren, thermoskan koffie, en genieten maar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten