zaterdag 17 januari 2015

Nog meer schade

Helaas ging het 3 dagen later weer mis. Nu kon ik echter niemand de schuld geven. Ik kwam nl. bij het indraaien op het fietspad, (waar ik al ca. 800 keer langs ben gekomen overigens, hoe dom kan je zijn) met het rechtervoorwiel op een vluchtheuvel, en kantelde daardoor aan de linkerkant om. Voor je het door hebt schuif je dan over het asfalt. Het gevolg: licht gekneusde ribben, en schaafwonden aan de Mango. Het ergst is het verwijt naar jezelf. Dat je na bijna 50.000 km toch weer om slaat. De 1e keer omslaan was na ca 3.000 km, dat is acceptabel. Plus dat je in dezelfde week 2x een incident hebt, dat knaagt. Wat ik ervan leer? Nooit denken: dit gaat wel goed; en een schijnwerper is toch een must. (Want ook hier was het donker, regenachtig, en was er geen openbare verlichting, en had ik mijn toch al niet krachtige 35 Lux lampje in de dimstand). Over enkele weken maar weer eens naar Velomobiel.nl voor wat vakkundig advies en herstel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten