vrijdag 23 maart 2018

onderweg naar het werk

Vorige week:
Het fietsbrugje over de Vliet tussen Rijswijk en Delft. Zo tegen 8.00 moet hier vaak een vrachtschip langs.


Maandag:
Deze weg in Leidschendam, oostelijk van de Vliet, maakt deel uit van de dagelijkse route.

Qua breedte krap als je een busje tegenkomt, dat wegens 1 richting alleen maar aan de kant van de geparkeerde auto's mag rijden.
Gisterochtend reed ik hier, en op de stoep liep een vrouw met een hondje mij tegemoet. Dat hondje rukte zich los, zodra het me zag, en stormde de straat op. recht op de fiets af. Ik zag het helemaal mis gaan, en onbewust stuurde ik naar rechts, naar de stoep. Het hondje bleek zich net links van de fiets te bevinden, en raakte de fiets niet. bleef vervolgens een paar honderd mee rennen, de riem achter zich aan slepend.

Woensdag:
Koude ochtend. Harde wind. Mijn muts met oorflappen was nu echt nodig. Onderstaande foto's ziet, zouden  zomaar in de provincie gemaakt kunnen zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten