vrijdag 21 oktober 2016

Weer donker

Gelijk de 1e ochtendrit in het donker was het raak. Een bochtje dat ik voor de ca 500e x rijd, snijd ik te krap aan. Enorme klap, en ik rijd op 2 wielen. ik probeer met tegenhellen weer op 3 pootjes terecht te komen, maar helaas ik val dóór. Enige meters schuif ik over het fietspad. Ik reed niet hard, ca 20 km, en lig vrij snel stil, en krabbel uit de fiets. deze keer heb ik zelfs geen schaafwondje. De schade is een gebroken rechterspiegeltje, enkele nieuwe krassen, en een ketting die er af ligt. Mijn vorige kettingervaring ligt nog vers in het geheugen, en zittend op de mango step ik terug naar huis.
De volgende dag oefen ik eerst op een ketting die nog in de schuur ligt, hoe je dat ook al weer doet, slagen er uit halen. en dan de fiets op zijn kant, en toeval of niet, maar nu heb ik hem er snel weer om liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten